Vol gas

Best weer even wennen. Terug aan het bureau na een fijne zomervakantie. Snel nog even terugkijken naar de mooie projecten van...

Win-win met klanten

Win-win vinden met klanten. Dat vinden we mooi bij MIXpress. Zie hoe we deze week inspeelden op de actualiteit en...

Leads als bijvangst

Positionering. Dat is het doel van de campagne die we voor Slimstock voeren. Maar door slim content te combineren, genereren...

Social is persoonlijk

Social Media zijn persoonlijk. Dat merken we bij MIXpress steeds weer.

Jawohl, bien sur

Voor DOM maken we bij MIXpress een serie marketing-content. De eerste afleveringen bevielen zo goed dat we de Raad van...

Magazine voor Destil

Toolz: het ijzersterke klantmagazine van Destil beleeft alweer de derde editie. MIXpress werkte mee aan het concept en schreef stevig...

Kracht van Samenwerking, ook onder de radar

'De Kracht Van' heet het magazine van Zevij-Necomij. Samenwerken, daar gaat het vaak over. MIXpress doet...

Toolz: ijzersterk klantmagazine

Wow, papier leeft. Dat merkt Destil met het mooie Toolz-magazine. In combinatie met structurele Facebook-updates bindt de groothandel zijn klanten...

Blogs scoren

Een pittig blogje op zijn tijd trekt de aandacht. Daar weten we bij MIXpress alles van...

Gratis publiek op Facebook

Als je slim omgaat met Social Media bereik je gratis een enorm publiek. Dorette Bos doet dat voor 150 bouwmarkten...