Foutmelding

Het veld Math question is verplicht.

Opgegroeid in DHZ en bouwgroothandel


MIXpress heeft 100% focus op DHZ-retail en bouwgroothandel.
Als journalisten kennen we die markten al meer dan 20 jaar als onze broekzak.
En vanuit een journalistieke insteek zijn onze vakmedia er de schakel tussen vraag en aanbod.

Marc Nelissen
Directeur en uitgever

Opgegroeid in DHZ en Bouwgroothandel
Begonnen als junior-journalist onder de vleugels van FX van Miert, leerde Marc het vak van journalist in de dhz-retail en ijzerwarenhandel. Na een periode onder de vleugels van het Duitse Dahne Verlag nam hij MIXpress over. Samen met collega Bert Hoogeland wist hij MIXpress' portfolio te laten groeien. Door die groei lag echter ook de versnippering op de loer. Reden waarom Marc in 2015 besloot terug te keren naar de Kernkracht van MIXpress: DHZ-retail en bouwgroothandel. Vakinfo met 100% focus in een mix van print, online en live activiteiten voor de titels MIX en MIXpro.

Freelance medewerkers en redactie-adviseurs
Qua organisatie is MIXpress te vergelijken met een kleine aannemerij. De werkvoorbereiding doen we zelf, net als het 'uitzetten van de bouw'. Maar per klus hebben we de beschikking over een netwerk met een metselaar, loodgieter, stucadoor, electricien en andere vaklieden die dezelfde taal spreken en voor dezelfde kwaliteit gaan.

Het netwerk van MIXpress bestaat onder andere uit:

Journalisten o.a.
Hans Fuchs (journalist)
Louis Jongeleen (journalist)
Alex Langhout (journalist, Easterwood)
Johan van Leipsig (journalist, DeTe Communicatie)
Hugo Schrameyer (journalist)

Fotografen o.a.
Marjolein Ansink (fotograaf)
Eef Bongers (fotograaf)
Peter Riemslag Baas (fotograaf)

Regelmatige bijdragen van:

Wim Bak, Merkvast
Harry Bijl, Hibin
Sonny Duijn, ABN Amro
Ad Geerts, Agri Bouwmarkt Berlicum
Nico de Jong, retail-expert
Erik van Koert, MCR Retailminds
Alex Langhout, Easterwood
Patrick Langley, GfK Retail and Technology
Johan van Leipsig, DeTeTekst
Arjan Loo, Poelmann van den Broek Advocaten
Berry van Oosterhout, GfK Retail and Technology
Hugo Schrameyer, Shoppermarketingupdate
Frank Toering, Marshoek
Wouter Weide, VWDHZ
Hans Wolthers, INretail
Laurens van der Ziel, Vertaz

Advertentie

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief